Azian Yasmin

About F.M.A.T.H.S :D
Thursday 15 March 2012 ? 0 Gajah Terbang ?
Assalamualaikum semua :)
Harini nak update pasal bestfriends aku yang dulu , so let's see it :)
Okay biar aku cerita sikit pasal bestfriend aku ye :) 
Okay nama group kita orang ialah F.M.A.T.H.S or F.A.Y.S.I.E .


Okay mari aku cerita semua pasal kitaorang . Yang bfirst sekali dari kiri tu ialah Hazirah .


Ni pasal dia ,
full name : Nur Hazirah Binti Azman 
Age : 13 y/0
Date of born : 25/8/1999 i guess :|
Seorang yang baik , menyot sentiasa . Pandai menjaga hati orang tapi kadang2 tu menjengkelkan jugak . Huahaha , jgn marah ye :) single and available cehh xD


Yang sebelah hazirah tu Farizan and Ain , Farizan yang pakai baju sekolah putih tu . Kita nak cerita pasal dia .


Bio dia ni :)
full name : Nur Farizan Binti Zainuddin 
age :13 y/o
Date of born : 29/10/1999
Seorang yang baik , pandai buat kelakar , comel *welk* . Pandai menjaga hati aku and always make me happy . Kenal dia dari darjah 2 tapi tak delah rapat sgt , Start darjah 4 baru rapat . Tapi aku tak suka kalau dia tak de mood , muka dia masam sgt . Dah mcm cuka . Urghh :| Taken by someone yang sama je perangai mcm dia . Huntung laa ~ :D


Yang belah bawah , tu dari sebelah kiri tu ialah Aishah . 
Ni pasal dia , 


full name : Aishah Binti Selamat 
age : 13 y/o
date of born : 9/11/1999
Dia ni sangat muda diantara kelangan kita orang . Awek muda katakan . Cehh xD . Dia sgt baik , bila diagelak Ya Alah , sakit  otak aku . But , aku still suka :) Dia comel and kecik . :) Tak sika bial dia tgh marah , muka dia mesti garang gila . Takut ~ Single and Available xD


Yang sebelah Aishah tu , ialah ME :)


Ni pasal saya ,
full name : Nor Aziann Yasmin Binti Onn
age :13 y/o
date of born : 15/7/1999
Seorang yang comel *welk* , baik alll the time cehh xD pemurah dengan senyuman . Akan tak de mood bial time PMS >.< faham2 je ye :) Taken by someone yang cute like me cehh x)


Yang bawah Aishah tu pulak , Ain :)
Ni pasal dia .
 full name : Ain Nadia Syahmina Binti Asror
age :13 y/o
date of born : 2/3/1999
Seorang yang pandai , suka senyum tanpa sebab xD seorang yang sensitiv but kind :) single and not Available huahaha :D


Yang last sekali , ialah Fatihah :)
Ni pasal dia , 
full name : Nur Fatihah Binti Osman
age : 13 y/o
date of born : 17/8/1999
Seorang yang comel and baik sometimes :| aku dah kenal dia dari umur 4 tahun :)  suka gelak , and happy all the time , Single and Available :) 


Ni maksud nama kumpulan kita jom fahami :)


F ~ farizan
M ~ min
A ~ ain
T ~ teha 
H ~ hazirah 
S ~ aishah


so jadi nya  f.m.a.t.h.s :) 
okay sampai sini jelah ye :)
Thanks for those yang sudi baca :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Hurt-Christina Aguilera \\
 Belon Meletop