Azian Yasmin

Entah lah -,-'
Wednesday 14 March 2012 ? 0 Gajah Terbang ?
Assalamualaikum semua pembaca :)
Jom baca apa yang harini saya nak kongsi :)


Okay harini hangout dengan old friend :) mula-mula tu rasa nervous lah jugak sebab nak jumpa korang , dalam hati "mesti korang dah berubah muka kan ?' tapi , tak lah sepenuhnya :D then , go out with them , ingatkan happy lah macam dulu . But tidak semudah apa yang aku jangka . All my friend change totally . But not at all lah . Korang diam sangat tak macam dulu , kuat bercakap . Muka semua kentat je . Haiyoo , we came here to enjoy lah not to be moody . Haih , aku sgt kecewa dengan korang semua . Hmm , nak buat mcm mana kan . Korang semua dah besar and itu semua body korang bukan nak ckp apa kan . Its okay , I can accept it :\  and then , I just wanna said thanks to my darling for this 'gelang' . Comel sgt , and warna dia pun okay lah :) thanks very much . Okay , back to topic now . Even though korang semua muka ketat but aku still nak buat korang happy but its still cannot . I don't why . Its like korang tengah frighting each other . Aku mcm tak tau apa-apa . Haih , entah lah . Aku tak kesah kalau korang dah berubah 100% tapi , jgn lah sampai ... hmmm , no comment lah . Stress aku fikirkan :) maybe korang tak suka jumpa aku kot . Is okay , I understand that . Maklum lah , aku ni kan bukan nya layak nak jumpa korang lagi .


#okay bye >.<



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Hurt-Christina Aguilera \\
 Belon Meletop