Azian Yasmin

Awesome !
Sunday 15 April 2012 ? 0 Gajah Terbang ?
Assalamualaikum semua pembaca :)

Hari sabtu lepas kan aku pergi rumah yasmeen :) dengan aina and the gang . Best sangat sebab diorang awesome gila ! HAHA . And then , yasmeen pandai main piano jelly gila aku . Macam-macam lagu dia main . Aku try main piano , tapi tak sampai-sampai note lagi -.-" geram pulak aku sebab tak dapat main dengan baik :3 and then , petang dalam pukul 4:30 pergi taman yang berdekatan main lah semua permainan yang ada :D HAHA . Yasmeen lah yang main dengan gembira gila HAHA . And then , last-last main game pantun . Aku , aina and intan satu team dengan aku . Sab , meen dengan syazana satu group . Main sumpah gila - gila ! lagi-lagi aina :) oh ! lupa nak cerita pasal satu lagi cerita . Yang haritu kita banyak berposing . HAHA :D #kerjaperempuan . then , yang hyper active gila Aina lah . Rasanya Semua gambar ada gambar dia :D huntung lah comel . Okay den ada pantun untuk korang .

Selamat tinggal dalam bahasa english good bye , 
Okay korang bye-bye .

HAHA :D okay bye -.-'



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Hurt-Christina Aguilera \\
 Belon Meletop